Stikkord

, ,

Nå har jeg vært lenge borte fra bloggen. Etter en lang Spania ferie så var liksom ikke blogge lysten helt til stede.

Men nååå er jeg her.

Må jo si at vi har ikke ligget på «lat siden» hva nå enn det betyr? Ligge på rygg og all jobben blir gjort (les: bli slikket) ? Ikke vet jeg…

For å ta opp tråden…..

images (12)

 

Vi var på en bar i sommer og jeg var ikke sen om å ta opp mobilkamera da dette åpenbarte seg foran oss. Hun sto der og vrikket på rompa. Og «musa» syntes gjennom netttingstrømpebuksa. Vi sto nå bare der og lot som vi ventet på noe godt.

Ellers har vi jo feriert i Spania i over 3 uker.

tumblr_mtbcov7S921qa7hi5o1_1280

 

Utrolig hvor mye sand det kommer inn i alle sprekker når man ligger naken der i sanden.

Jeg hadde gjort en god del søk på google før vi dro til Spania, Nakenstrender og «diverse» klubber nøye gransket. Andre leser bøker om Spania`s serverdigheter og andre søker( les: meg) på google etter sexrealaterte artikler fra spanske kysten. Kommer tilbake til det.

Ellers ser jeg at besøket her inne på bloggen har hatt sine «ups and downs». Men dere søker etter de rareste ting som kommer til min blogg..

» Sjokolade brun fitte» . Er det sjokoladen eller fitta du er ute etter?

Jeg fant iallefall en deilig brun fitte med et hint av rosa. Er det OK?

tumblr_mt9eh7xyiN1rkf4vto1_1280

 

A♥