Heeeey…………..

Jeg er ikke borte. Har bare vært veldig opptatt. Som f. eks 17mai/ Pinsehelgen.

Var på «Pinsetreff» ha ha ha… og jeg har ei venninne som er hakket galere enn meg selv. Vi bor dessverre ikke i samme by slik at vi ser hverandre sjeldent.  Vi ser hverandre bare 2-3 ganger i året. Og da tar vi den heeelt ut. Eller hun, tar den hakket mer ut enn meg. Jeg er jo bare snill pike i forhold.

Vi kaller hun bare Jenny. Da hun hørte at jeg skulle ta truse løs versjonen på festen så skulle jammen i meg hun det samme. Men bare at hun tok den litt leeenger enn meg. Jeg nøyer meg med å lette litt på skjørtekanten, mens hun viser alt.

tumblr_m8s3gyUsif1rzsk05o1_1280

 

Men artig var det uansett. Det kommer flere Jenny historier. Hun var bare klar for å brette ut livet sitt, og i løpet av den helgen vi var sammen sa hun  » dette kan du fortelle om på bloggen din , Shades» og da ser jeg på henne at hun gjør litt ekstra utover det hun normalt ville gjort.

Og hun har en «hang » etter lekkert undertøy og strømper ( slik som jeg)

tumblr_mkgdgudvAh1qbh1xjo1_500

 

A♥