Jeg ser at mange er innom og ser på linken OM 30 SHADES som er øverst til venstre i bilder.

Og jeg får  mail fra menn som lurer på hvordan jeg ser ut.

Og noen tror jeg er en mann……

Jeg er 175 cm…..rundt midjen…ha ha ha, nei, jeg er 175 cm høy.

Har pupper, mer enn en håndfull. Bruker D cup og de er ekte. Som mine venninner sier så består jeg ikke » blyant testen»……

tumblr_mh53iw7Een1rn5k5ro1_500

Jeg er har kjøtt på kroppen, funker ikke med small på meg. Ikke en «skinny type»…altså.

Glatt barbert mus, er ellers ikke så plaget av mye hår ellers på kroppen.

Har blå øyne, mørk blondt glatt hår. Halvlangt hår. Ingen tattiser. (Sorry folks, det er flere som har sett for seg at jeg har mange tattiser og percinger)

Liker rødvin…masse rødvin. Og billig sprudle vin, det er mest artig å drikke….

Har aldri røkt, noe jeg ser NÅ at jeg høster godene av. Dvs pen hud og ingen «skrukker» over leppa…. eller ellers på kroppen.

wrinkles-beach

Jeg ler mye, er vel over snittet glad, blid og veldig positiv av natur… eller som kjæresten sier at jeg er sur  kun 12 dager i året…kremt og da mener han rundt mens perioden. Men av 365 dager så er vel det ikke så verst.

Humor og mitt snakketøy er mitt varemerke nr 1. Er kjent i vennegjengen som litt gal, morsom og det skjer mye rundt meg. Blir ofte bedt med på de merkeligste saker og ting.

Jeg har alltid jobbet full tid og er en høyt respektert medarbeider. Har mange verv rundt om…..

Der fikk dere litt om 30shades…meg altså ♥

A♥