Har fått mail fra ei jente som sier dette:

» Hei 30shadesofpink.

Kult navn på en kul blogg. Jeg er innom hver dag og kikker. Elsker skrivemåten din og bildene dine. Jeg har lyst til å dele en historie med deg ( du kan legge den ut om du vil)

Du har sikkert sett når jenter danser på dansegulvet så er de ganske nærgående på hverandre. Det er litt for tull og igrunn mest artig. Og litt sexy også.

Og jeg, som også er uten truse, danset på gulvet sammen med en jente gjeng som var ganske kule igrunn. De spilte skikkelig på sex, både med jenter og gutter på dansegulvet. Jeg heiv med med i «leken». Det var ei som var litt tøffere enn de andre. hun presset seg inntil meg og brukte kroppen min til «pole dance». Du vet, sånn at hun brukte beina mine som hun gned musa si inntil og opp og ned. Bortsett fra at hun hadde bukse på.

Plutselig tok hun og slikket seg demonstrativt  på en finger og dro den gjennom fitta mi på danse gulvet. Og hun ble like paff som meg, og stopp opp litt og ble deretter bare enda mer pågående. Det kom en rolig sang og en mann hadde huket tak i meg men jenta hun ga seg ikke. Og det endte med at vi danset tett, og hånden hennes var under skjørtet mitt hele tiden. Og fingrene hennes jobbet systematisk på klitorisen. Hun hadde tilslutt en tommel på klitten mens langefinger var opp i fitta og jeg danset rett og slett med fingeren hennes. Og gynget med sangen. Og hadde det helt nydelig….

Hilsen Siri»

For en deilig historie, Siri….hmmm. Fikk noen bilder i hodet mitt akkurat nå.

Og for dere som ikke fikk bilder i hodet

images

♥A