Jeg er veldig imponert over hva denne karen klarer å dikte…

Her kommer fortsettelsen…del 7. Men det er lurt og lese fra starten av.

«Jeg binder deg fast igjen og med bind for øynene, jeg går ut av rommet og lar deg ligge hjelpeløs. Du hører døra går opp igjen og kjenner snart ei tunge på klitten, du blir slikket og fingret til rett før du kommer, du blir liggende og vente på mer og løfter fitta i håp om mer. Plutselig kjenner Kjenner du fire hender som beføler deg, du stivner til litt og lurer på hva som skjer, jeg forteller at det er en kompis av meg som har kommet for å hjelpe til. Når vi tar av bindet for øynene står jeg rett over ansiktet ditt og suger han. Jeg gjør han klar for å knulle den våte fitta di. Er du klar for to?»

images (444

30shades svarer: « Oj, nå ble det heftig her….
Jeg er klar…
Alltid klar for mer og flere gutter…»

♥A