Her kommer del 2. Les også del 1.

«Jeg kommer tilbake til deg litt senere, fikk virkelig smaken på deg, jeg
sender en mld til deg og ber deg ligge naken i senga når jeg kommer.
Jeg kler av meg og kommer oppi senga til deg, legger deg på magen og 
finner oljen jeg har med. Gir deg en deilig massasje mens jeg sitter oppå
rompa di og gnir den stive kuken mot deg. Snur deg over på ryggen og
fortsetter foran, elsker å kjenne den deilige kroppen din mot meg.
Jeg masserer hver cm av kroppen din bortsett fra der du helst vil ha
hendene mine»

images (29)

30shades svarer:

«mmmhm…hørtes bedre ut.

Jeg ligger jo der og vil jo bare at du skal la hendene dine berøre «der du vet»…
Jeg skiller beina såpass at det er helt umulig for deg å unngå å komme borti musa mi…»

Sendte også link til denne filmen også :  www.30shadesofpink.wordpress.com//?s=favoritten&search=G%C3%A5

♥A