I går, på lørdag hadde vi gjort en avtale om å møte et par.

Ingen førmøter, kun en kjapp telefon for å bekrefte at vi er et par.

last ned (2)

 

Vi møttes,  vi spiste mat og praten gikk lett. Litt for lett etter kjærestens mening.

For etter et par timers prat om politikk, ifjor, 1983 osv så sa kjæresten rett ut at vi måtte sette i gang med det vi møttes for……..sex.

Og da sa paret: » vi er egentlig ute etter ei dame, og mannen var ikke interessert i damer, men menn.  Og han ønsket å være passiv i sex akten bla bla bla»

Stakkars kjæresten, han ble helt satt ut…….

Om han hadde en stiv en i buksa akkurat da, tror jeg den ble fort » avstivet»

Han hadde sett for seg dette:

tumblr_meriyzMaTw1rihrzto1_500

 

Så det hele endte med at jeg slikket henne, mannen hennes så på og min kjæreste slikket meg. Kjæresten var frustrert, så da jeg brettet ut hennes mus og lokket han opp for å slikke henne var han ikke vond å be.

Han slikket, fingret og hadde lang massasje på henne. Og hun ropte på «meeeer» flere ganger. Og da det ble en kunst pause så la han seg på ryggen i håp om at hun kunne suge han. Men det ville hun ikke…….hun sugde bare mannen sin. WTF!!

tumblr_meosah6OHP1rlcauko1_250

 

Men tross alt fikk han slikke to fitter, og fikk seg et knull med meg. Men jeg tror han ble skuffet. Og det er det, vi har snakket om dette før. Å » ha  seg med par» er ofte litt mer komplisert enn bare ei jente. Og kjæresten sa i dag » nå blir det bare ei jente som liker både kukk og fitte» ha ha ha ha

 

♥A