Jeg har blitt utfordret til å fortelle noe spesielt, noe som ikke kjæresten vet en gang….. OK, jeg tar utfordringen, jeg.

Kjæresten og jeg var på tur i en annen by hvor selvsagt vi ville sjekke ut utelivet. Vi drakk øl og koste oss veldig. Det han ikke visste var at jeg var truseløs, og da jeg tok tak i hånden hans og førte den opp under skjørte kanten ble han gledelig overrasket. Han tente med det samme og var til stadighet under og «plukket». Jeg satt og skrævet og viste frem det jeg hadde under…..

Og slik holdt vi på ….

tumblr_mh8tppw7mv1rif94fo1_250

 

Vi tenkte vel ikke så mye på at andre kunne se oss.

Da glassene ble tomme spratt jeg opp og bort til baren for å bestille mer til oss. Og det er som de fleste vet ikke lett å komme med sine ønsker i fullstappet bar. Og jeg sto på «fothvileren» den stanga som er under bardisken til å ha beina på.

Det sto jeg og viftet med hundrelappene for å få mer øl.

En hånd smøg seg under skjørte kanten og strøk over min glattbarberte fitte. Jeg kjente at det pirret meg veldig og spredte beina litt slik at kjæresten kunne få plass til hele hånden. Alt skjedde mens jeg stå og viftet med penger og ropte «to øl».

tumblr_miuebrsGx11rn1rjvo1_1280

Hånden gikk fra klitoris til hull nr 2. Frem og tilbake, bare berøring og jeg ble bare mer og mer kåt. Jeg fikk endelig gehør hos bartenderne og ventet bare på ølene og gikk ned fra fothvileren ( stanga under baren) og rompa mi støttet på kjæresten som sto bak meg. Jeg snur meg og der står det en helt vilt fremmed mann. Ikke kjæresten. Han gliser og roper til bartenderne at han skal ha en øl han også, som om ingenting har skjedd.

images (27)

Jeg var heit i toppen og veldig forvirret. Jeg måtte forsatt vente på ølen og han bak meg gnidde seg inntil meg. Fingrene streifet igjen over musa mi og i det samme jeg fikk ølene i hånden og var på vei til å gå, åpnet han de ytre kjønnsleppene og stikker fingeren inn. Jeg var jo beruset og kjempe kåt. Jeg sto noen sekunder til og lot han gjøre det.  Det var nesten så ølen skulle gå rett i gulvet. Fingeren sklir ut og inn og jeg er våt, veldig våt. Jeg beveger meg og han flytter på seg og i det jeg går til plassen der kjæresten sitter ser jeg en glinsende langefinger som den fremmende tørker av på hånden sin.

Kjæresten sitter på plassen, jeg har ikke vært borte mer enn ti minutter. Han er så glad for ølen og at jeg var uten truse. Han var under skjørtet med hånden og samtidig ser jeg den fremmede sitter noen bord bortenfor og skåler med meg.

Jeg blir blir varm og det pulserer godt i klitorisen. Og til stadighet sitter den fremmende og kikker på oss og snuser på hånden sin.

Jeg turte ikke å kjøpe mer øl den kvelden, litt redd for at jeg har oppfordret til noe jeg ikke kunne kontrollere……

tumblr_mk1012a2co1qd3a89o1_500

Det ble iallefall en fantastisk runde i senga da vi kom hjem.

Og kjæresten fikk ikke vite noe, og vet ikke om det før nå. Nå, når han kommer til å lese dette.

♥A