Sex bloggen har nådd enda nye høyder. Og sååå mange som har kommet inn via facebook. Skulle gjerne visst hvilket innlegg som er er delt på face.

Om noen vet så si gjerne i fra.

Ellers har jeg oppdaget en ny chatte side, ha ha ha den er ikke ny, nei. Men jeg oppdaget den bare for noen dager siden. Erotikknett.no

Der er det liv i leieren, det går fra oppvask til sex. Eller mest oppvask da……

Men jeg har pratet med flere hyggelige folk, en som er fra Kristiansand, som studerer i Bergen, en fra Skien som studerer i Oslo, Akershus, you name it…. En som fortalte meg hva jeg skulle bruke en slave til.

tumblr_ma6usbNejo1qlu1w6o1_500

Viser dette bildet en gang til. For vi har jo flere kontakt annonser og har fått noen mail fra menn som ønsker å være» slave «. Og jeg har svart hyggelig at jeg ikke vet hva jeg skal bruke slaven til. Men Mats på chatten hadde noen forslag:

– «slaven» serverer oss mat og må sitte under bordet og massere føttene våre/ mine ( her ser jo jeg for meg noe mer🙂 )

– » slaven» blir hisset opp men får ikke lov til å gjøre noe, det får ikke lov til å gå for han. «liker»

– » slaven» blir hisset opp og hvor jeg kunne legge ballene hans i iskaldt vann mens jeg sugde han, slaven altså. «litt skeptisk»

Tja, foreløpig holder vi oss til «ikke slaver» og praktiserer sex på denne måten:

tumblr_mkify8l7ow1qbh1xjo1_400

tumblr_mk8fx4iD1l1qbh1xjo1_500

♥A