Vil bare si takk til Bread…… hyggelig at du liker bloggen min♥

Får stadig mail fra folk som ønsker å vise seg frem ( i nettoen) på bloggen min. Har vært litt usikker på om jeg skal gjøre det. For, skal jeg vise alle bilder eller skal jeg plukke ut bilder som jeg syntes er pene?

Som er for eksempel, burde disse blitt vist eller ei?

Hullete strømpe bukser og alle greier……

 

tumblr_misjg3CBvG1s1e4x7o1_500

 

Eller slike bilder, jeg vil jo ikke at bloggen blir bombardert med penis (hode) bilder heller:

tumblr_mh196gI0hY1qecdqlo1_500

 

Eller slike bilder, det jo ikke sikkert de har samtykket at bildet skal bli lagt ut på nettet:

 

tumblr_mjtqc0HJi51qfaf1fo1_500

 

Eller bilder som noen har «tullet » med

b2043c27-c23b-4c11-b85d-369a407de8d0

 

Hva mener dere?  Bread? Skal jeg lage egen spalte hvor folk kan sprade rundt i nettoen inne på bloggen min?

♥A