Vi har ofte lange koselige fredags-lunsjer på jobben og det dukker opp mange forskjellige temaer. Og temaet i går var; Ingen menn liker å ha noe opp i rompa.

Og diskusjonen gikk heftig for seg. Men jeg satt mest og lyttet og observerte kollegaene mine. (Det er like mange menn som kvinner).

Og det var 3 menn som var veldig enige om at ingen,ingen, ingen menn ville ha noe i rompa  og ca 4 damer som var sam-enige. Og det var ihvertfall 4 gifte menn som ikke sa noe. Jeg kikket bort på den ene og smilte lurt til han, og han skjønte hva jeg smilte av, for han bare nikket forsiktig tilbake.

Jeg sier bare; at disse 3 mennene går glipp av noe, siden de ikke har fått oppleve prostata massasje.

Eller hva sier dere, gutter? Er det skummelt å ha noe i rompa? Erfaringer?

Tilbake til søkeord på bloggen:

I går hadde jeg syyykt mange som hadde søkt på vagina undersøkelse.

tumblr_mj8miiROKg1qamrago1_1280

 

tumblr_mjfyo2kQLt1qamrago1_1280

tumblr_mj32bqq21x1qamrago1_1280

♥A