«Treff» paret fra Horten kom med forslag om at vi skal være med på hytta som lå på ei øy. 10 tusen tanker fløy gjennom hodet. Båttur…….. øksemorder, kannibaler, osv. Det var mange ytterligheter som kom frem som båttur til kannibaler.

Jeg kjente at dette, ville jeg ikke  bli med på, helt hun etter fryktelig mye prat fikk sagt at øya var landfast. Og at hytta lå bare 15 minutter fra sentrum.

Ok, kjæresten og jeg fikk da disse bildene i hodet:

 

tumblr_mhlr6kl7w91rtkspso1_1280

 

Så vi kom oss inn i en drosje, som kjøre oss til Løve øya. For et merkelig navn.

Men, vi er jo kjent med Ormøya. Og det er jo ikke så klingende.

Dette måtte jo bli kjempe bra. Hyttetur på Løve øya.

kb00532

 

Det skal jo sies at «treff» paret fra Horten var utrolig morsomme å være sammen med. Utrolig artig humor bortsett fra at hun skravlet seg bort mange ganger. Hun måtte hankes inn, gang på gang.

Da vi kom oss ut til hytta på Løve øya ble vi litt paffe. Her hadde det ikke vært folk på flere måneder. Det var ikke vanskelig å se, for det var godt med steinhard snø/is rundt inngangs partiet.

Jeg tenkte mitt, dette kommer til å bli kaldt.

 

images (32)

 

Og det var det. For inne var som om det var en fryseboks. Og alle som har vært på hytte vet at det tar flere timer å få varmet opp en vinter stengt hytte selv om det er i mars. Det var faktisk -10 °C.

Så vi satt med med alt yttertøyet på, mens gutta fyret for harde livet. Og drakk iskald rødvin. Det skal sies at det blir ikke mye sex med vintersko, dunjakke, og 4 ullpledd på. Men vi planla neste » treff » ……..

♥A