Have you missed me? لقد فاتك لي؟   M’avez-vous manqué?

Har vært borte noen dager og fortvilelsen har vært stor i heimen. For hvem skal kose med «dikken til far» ? Far = kjæresten, om noen skulle lure selvsagt.

Kjæresten kjøpte seg ei «lure mus» som han skulle ha å leke seg med når jeg er på mine SUPER VIKTIGE jobb reiser. Og » lure musa» var jo ikke helt som han hadde håpet på. Les dette innlegget om testing av «lure mus»🙂

Men når jeg endelig kommer hjem er gleden veldig stor.

tumblr_mf59gkzyPl1rjh8s4o2_400

 

Ellers vil jeg si unnskyld til den som som søkte på bloggen  :                                                     » Hvordan skifte blandebatteri selv» 

Håper ikke du fant ut av det du lurte på, men at du hadde det hyggelig mens du letet etter hvordan du kunne skifte blandebatteriet selv. Ellers ligger det en oppskrift på det inne på Comfort.no sine sider.

Og i løpet at dagene skal jeg oppdatere dere på hvordan » treffen i Horten » gikk.

Bob, bob……

♥A