I går kveld fikk jeg besøk av ei venninne og hennes nye type. Jeg hadde hørt masse fint om han og vi ba dem hjem til oss på litt vin.

Og da tenker jeg noen ganger  » hva er det med folk ( les: Gutter)». Her kommer det ei god venninne av meg og har med seg sin nye kjæreste og hun velger å introdusere han for hennes beste venn for første gang og mitt første inntrykk er slik:

images (40)Jeg skjønner at han er nervøs, men allikevel ??

Han virket dum som et brød.

Og han så litt sånn ut:

må-bra

Og selv om jeg prøvde å være vennlig, nei ikke vemmelig….

Jeg visste jo litt om han fra før og prøvde å spørre om ting som jeg visste han var interessert i. Selv kjæresten prøvde seg på bil relaterte ting som NascAr ( og det har jeg aldri hørt han snakke om før ) enda så gikk det skikkelig i stå. Og det var sikkert derfor det gikk unna betydelige mengder med rødvin.

Og da klokken slo tolv så kikket vi på klokken og himlet med øynene og unnskyldte oss med at vi skal  tidlig opp dagen derpå. Vi  klemte hverandre i gangen alle sammen bortsett fra den «nye kjæresten». Han tok meg i hånden og da fikk jeg disse bildene i hodet:

images (36)

Kom akkurat på en film jeg så for mange mange år siden med Christopher Walken. Husker ikke hva den heter men hver gang han tok noen i hånden, så han hva som kom til å skje. Han så at sønnen druknet osv mens jeg »  kommer til å ligge med en Alien» eller «han er en Alien» ha ha ha ha

Grøssss…..

♥A