Her hvor vi bor har vi et soverom som ikke er i bruk.

Og i går var kjæresten hjemme og ryddet og ordnet til inne på rommet og kalte det vårt lille elskovsrede.

Da ettermiddagen var brukt opp og kvelden kom så satte han noen tv program på opptak og ville at vi skulle innvie elskovs redet.

Eller han ville teste ut noen av sine nye » gynekologiske»  tester.

tumblr_mj2wuzR5Mk1qamrago1_1280

Han tok meg i mot, naken. En naken gynekolog, jeg burde jo skjønt hvordan dette ville ende. Deretter måtte jeg kle av meg og bøye meg forover. Han kikket, brettet  og slikket diverse lepper til side. Fingrene og tunga jobbet ganske iherdig og fant ut både at klitoris, indre og ytre kjønnslepper var på sin plass.

De to slikkepottene vi kjøpte på IKEA. Har nå forlatt kjøkkenet for godt og havnet sammen med andre silikon, plast og glass dildoene våre. Og «gynekologen» min brukte de flittig.

last ned (2)

 

Etter den grundige undersøkelsen ville «gyno`n» at jeg skulle krabbe på gulvet med rumpa i været. Han sto og studerte meg grundig og plutselig utbrøt han

» tror det eneste som hjelper her er et skikkelig knull»

tumblr_mgi2vbr3r71rlq8wro1_500

 

a,womans,sweetest,secret,an,exciting,moment,with,myself,b,w,beauty,delight,divine,femininity-9582ec084ff4f44c6e60891c70c53bb3_h

 

 

tumblr_lonfuhXAFn1qhcm9bo1_500

 

♥A