Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

I går kveld etter glassstav test og biffmiddag, hadde vi en hyggelig hjemme kveld. Med hver vår laptop på fanget og rødvin i glasset.

Jeg chattet med både kjente og ukjente rundt om på «verdens veven». Mens kjæresten satt og leste høyt, kontakt annonser fra diverse erotiske nettsider.

Kjæresten: «OJ…hør på denne….. Jente 28 år ønsker gynekologisk undersøkelse av mann, dame eller par»

Jeg: » he he he, hun ønsker rett og slett at noen vier en kveld med å plukke på og kjenner dypt inni henne, sikkert i alle hull »

gyno

Kjæresten: » mmhm…..mmmhm»

Han ble litt fjern, så jeg krøp litt nærmere han og kikket sammen han.

Jeg: » Tenk deg flere jenter som står med rumpa i været som du undersøke dem, det er det eneste de ønsker»

tumblr_mek94uvyYj1r7d6n4o2_250

» de står der  klare, for at du skal kjenne, kikke og slikke dem. Du må jo teste om åpningen er stor nok for pikk, om klitoris er der hvor den skal være og om rumpe hullet kan tøyes. Og du må bruke «lege» instrumenter på dem (les: ikea slikkepotter) og du er sjefen»

Kjæresten: «sukk, det hadde vært noe det ….»

Kulen i buksa var ikke til å ta feil av, han så det for seg. He he  he

tumblr_meka0up8Au1r7d6n4o1_250

tumblr_mfsduuXzZ31r7d6n4o1_250

Og jeg fikk en liten kort gynekologisk undersøkelse selv.

♥A