Og da vi jentene var på vei hjem så var ei som ikke hadde nøkkel til sin egen leilighet. Vi var som sagt fine og fulle…..

Så jeg sa jo at hun kunne overnatte hos oss.

Da vi ramlet ut av drosja hjemme hos meg, så var vi igrunn ikke stand til så myyyye.

Jeg tilbød henne å sove i sengen sammen med kjæresten og meg. For å re opp en seng kl 05 med både promille og hodepine var ikke noe ønskedrøm. Kjæresten ble både glad og overasket da vi fniste oss ut av tøyet. Jeg måtte ta han med ut av rommet for å si at dette var ikke SÅNN……

For han håpet på dette:

tumblr_mghzqjv1jM1rlqh6oo1_500

 

Men vi karret oss opp i sengen og hun lå på min side og jeg lå i midten. Og kjæresten var rystet over min Donald kul. Så det ble ikke noe sex den natten.

Nå har jeg bare en kul i tinningen, den er ikke så ille stor som jeg innbilte meg i går men den er synlig. Men jeg er også ganske fyllesyk i dag. Så nå ligger jeg på sofaen og memorerer kvelden i går……

♥A