Etter at jeg hadde gått i klinsj med «bunny boiler» ble det svært så hyggelig. Det skal sies at jeg er ikke veldig bråkete av meg, det var «bunny boiler» som  fikk masse pepper og kastet ut. Mens jeg var den stakkarslige. Ha ha ha

Det var jo så mange menn som ønsket å trøste meg. Jeg ble tilbudt både skyss hjem til meg selv eller til en annen kar. Jeg takket jo pent nei for jeg var jo på fest tross alt med venninnene mine

tumblr_ma0b6uR4Aa1rwq9jho1_500

images (34)

Skulle nesten tro at alle mannlige sykepleier studenter var ute på byen denne helgen. De var sååå villig til å hjelpe meg. En var villig til å ligge ved siden av meg hele natten, for å passe på i tilfelle jeg hadde fått hjernerystelse.                                              Ha ha…. in my pussy, i guess🙂

Fortsettelse……

♥A