Søke ord på bloggen min: «FITTA TIL NABOEN»

Jeg kom på noe som skjedde for noen år siden.

Kjæresten og jeg fablet om ei dame som bodde noen hus bortenfor der hvor vi bodde. Det var jeg som «fyret» opp med at han slikket henne og jeg slikket mens han tok meg bakfra.  Og han fingret henne mens jeg satt over ansiktet hennes. Slik holdt vi på noen uker og alt var igrunn bare fantasi for vi visste ikke engang hva nabodama het engang.

tumblr_mge6u68DeC1rlc7gwo1_500

Helt til hun ringte på døren en kveld, hjemme hos oss og ba om hjelp til bilen. Jeg var ikke hjemme og kjæresten kledde på seg og hjalp henne med bilen. Etter det så kom hun stadig forbi og slo av en prat med kjæresten. Vi fant ut at vi kunne ikke fantasere om noen som man kjenner. For kjæresten innrømmet at han tenkte stadig vekk på våre nattlige seanser hvor hun hadde vært med i fantasien vår mens han pratet med henne.

F1000404.JPG

Vi tullet litt til, med at han kunne jo kjenne på musa hennes mens han hjalp henne med bilen. Fingre henne i baksetet i bilen hennes, hadde vært deilig.

Men vi ga oss, og begynte å fantasere om ei annen ei.

♥A