Nå runder jeg snart 100 innlegg og alle handler mer eller mindre om SEX…

images (11)

 

Jeg er jo heldig å se hva folk søker på, og i en periode var det kun penis som gjaldt.

Men nå er fitte og pupp et populært søke ord.

Og tekstmeldingene fra kjæresten er populære. Men husk det: Det er IKKE ALLE jenter som setter så pris på slike meldinger, som jeg. Så prøv dere frem litt frem først. Har fått noen henvendelser hvor noen har sendt tilsvarende mld til sine kjærester og det har ikke endt så godt. Jeg tar ikke ansvar for slike handlinger🙂

Men lurer på en ting. Hva betyr PENIS KLÆR? Noen søker på det og da kommer de til min blogg.

Penisklær= Undertøy ?

images (5)

 

Eller kan penisklær være en kvinne kropp, som kler seg over en penis…

tumblr_mg2vtzUfPR1rlqh6oo1_1280

HVA TROR DU? Det er lov å svare🙂

 

♥A