Fortsettelsen fra innlegget fra tidligere i dag.

I julen ble vi bedt (via en profilen vi har, på en kjent «nettsted») med på en fest.

Ikke Facebook, nei🙂

Det lå jo i kortene hva som skulle skje, så vi snakket masse om det på forhånd. Kjekt å legge litt føringer før vi begir seg ut på noe som vi ikke helt visste hvordan kunne ende. Festen var kjempe hyggelig med mat og god drikke.

tumblr_m98l1w4WJ21qfye5oo1_500_thumb

 

Det var ikke slik som man har sett på porrfilm, hvor folk enten beveger seg naken rundt eller med bare håndkle på seg. Det var veldig tekkelig. Alle var pent kledd, hygglige, høflige og glade. Høy voksen stemning. Utpå kvelden ble det tynt med folk på kjøkkenet og stua. Og flere hadde beveget seg til diverse soverom.

slikke

 

Vi kikket litt og enda litt til, til vi fant ut at dette ville vi bli en del av. Nei, vi snakker ikke gangbang. Vi hadde sex med hverandre. Og nå kommer det der med rompa i været:

Mens jeg lå på knærne (helt naken) og sugde på kuken til kjæresten og han koste seg med synet at et annet par som «hadde seg» kom det en mann inn i rommet og kikket på oss. Jeg kikket opp og smilte og han følte nok at det var en liten invitasjon. For han begynte å stryke meg over ryggen. Veldig forsiktig. Og jeg var god oppvarmet av kjæresten på forhånd. Jeg gjorde slik som katter gjør, buet ryggen og skjøt rompa enda mer i været.

images (17)

 

Og han bøyde seg ned og forsiktig begynte å slikke meg bakfra. Det satt jeg på knærne og sugde kjæresten og en fremmed mann slikket meg bakfra. Det var utrolig deilig. Og jeg tenkte MER, MER, MER, MEEEEEEER.

Det ble med slikkingen av den fremmede, for jeg fikk sagt i fra at penetrering ikke kom på tale og som jeg sa til han : «Ikke denne gang, men ved neste korsvei»

Og kjæresten var svært fornøyd han også.

♥A