Et legohode forteller:

images (2)Her er første bilde jeg vil vise dere. Det paret som er til venstre i bildet driver en bilforretning på Hønefoss. Og hun som du ser helt nederst i hjørnet til venstre er søsteren min.

58388853.KissinginthecabHer er nærbilde av søsteren min.

images (3)

Her er jeg, som tar ei dundre på over hundre. Eller, hun var ca 96 kg.

images (1)

En ukjent mus..m tok ei på kjøkken bordet ( tør ikke skrive ordet muslim pga rasisme og terror). Det ligger en/ei bak på gulvet. Ups… har det skjedd noe kriminelt her?

last ned

Frank møtte en som het Frank. Er alle som heter Frank homofile?

images (4)

Her er tilogmed brannmann Frank som har seg med, eh….Ok..Erik.

Han het visst Erik. Erik Franksen, nei Frantzen.

Sånn, det var min historie. Jeg er ikke så god på å fortelle, men bilder kan jeg.

Også er jeg jo en mann, ganske enkel igrunn. Og er en legomann.

Hilsen Frank Lego