Stikkord

, , , , , , , , ,

Nå skal jeg aldri si ordet p..is mer. For jeg kaller bloggen min bare p..is bloggen. For makan til rush av folk som vil se en p..is. Og jeg tipper at det er flest gutter som søker på ordet p..is. Så det vil si at det er mange homofile som søker etter et bilde av en manne pikk. Men skal si det at det finnes helt sikkert andre steder som er mer homofilt enn her inne🙂 Men selvsagt jeg er ikke fordomsfull. Bare kos dere.

Og en ting til, si noe da vel. Ønsker dere bilder av p..is eller er det helt ok det dere ser. Eller vil dere ha mer FITTE !!!  Si noe så vet jeg hva jeg skal poste, litt lettere når publikum har noen ønsker.

19565d1c_387778

Så jeg skal skrive fitte, fitte, fitte , fitte , fitte…………………………. i håp om at flere vil søke etter fitte. For å kompensere for alle penisene. Oooops… jeg glemte meg litt.

♥A