Stikkord

, , , , ,

Jeg var på jentefest forrige helg.

Og vi snakket om seksuelle erfaringer. Skal sies at vi fikk oss mange gode timer med latter. For vi kjørte jo på med fullt navn og facebook profiler. Stakkars Terje, eller Jon og alle de andre guttene vi lo og heiet på.

 

Her er vi. Sååå glade og fornøyde. Det er meg i front. Rød og fin.

Hun i hvit kjole er singel om noen skulle lure. ha ha ha ha. Neida…….

.

.

.

.

Hun er opptatt. Sorry gutter

HA ha ha nå tuller jeg fælt. Tilbake til jentefesten.

Dette ligner mer på mine jentefester. Og dette kunne også vært meg i front.

Tilbake til seksuelle erfaringer:

Linda: Hadde datet en type noen dager/ uker også kom den kvelden hvor sex lå i lufta. Han innrømmet at han hadde problemer med at han kom så tidlig. Og Linda tenkte at sååå galt kan det vel ikke være. De klina og klærna ble vrengt av. Og han stakk «den» inn og i det samme øyeblikket gikk det for`n. Og så utbrøt han, «gikk det for deg?»

Carina: Hadde datet en type en «god stund» ( 3 dager). Og da de hoppet i køya så ville han kle av seg utpå gulvet med lyset på. Carina tenkte, WTF, strippeshow, homofil, osv. Men da han dro av bokseren var det en kuk som pekte rett opp. Ikke UT. Opp, opp. Den var i høyde med navlen og han sto med hendene i siden og viste seg frem, stolt. Carina ble igrunn litt redd.

Og de hadde ikke sex, for hun mente at det var for tidlig i forholdet. HA ha ha ha, vi lo godt for hun har hatt sex med noen etter 5 minutter. Men han var den første profilen vi sjekket på Face. Sorry,  BIG JON.

Vilde: Var på  fest og hun hadde i flere timer snakket og snakket med en type. Hun følte at hun hadde «jammen i meg» brukt mange timer med denne kjekke typen og ønsket å ha med seg hjem. Men han var litt tynn og «spjælete» så hun ville sjekke utstyret. Sjekke motoren, hestekreftene, tennpluggene….nei, jeg snakker ikke om en bil. Men om utstyret til en gutt. Så hun stakk hånden ned i buksa og tok et godt grep rundt staken. Og i samme øyeblikk fikk han et fjernt blikk og hun ble veldig klissete på hendene. Hun tok ikke med seg han hjem men kompisen. Som igrunn så litt kjedelig ut. Og kompisen visste hvordan han skulle behandle ei jente. ( Inn på Face igjen, «åååååå haaaan jaaaa»)

 

♥A