PÅ FREDAG SÅ MØTTE JEG DEN KJEKKE ( ups glemte visst å slå av den knappen som gjør at bokstavene blir stooore, sorry ) mannen og han het J. F. Ken. Han var driiit kjekk. Også bare sa han, at jeg  lissom skulle bli med han hjem, så jeg bare blei med han hjem jeg. Og han var bare sååå god i senga. Også, sa jeg det til han…

 

og da elsket vi sååå mye at jeg mistet helt hodet. Følte meg litt som Carrie Bradshaw i Sex og Singel liv lissom. Bare at jeg ikke har så mange fine klær,da.

 

Men vi fikk hodet på igjen (lissom) og vi holdt på videre. Til sent på natten. For det var ihvertfall etter klokka tolv, tror jeg. Det var ihvertfall mørkt ute.

 

 

På lørdag var jeg ute på byen igjen. Denne gangen møtte jeg på en hel gjeng med gutter. Og de spurte om jeg ville bli med dem hjem. Og jeg syntes de var bare sååå søte så vi dro alle hjem til en av dem. Justin Bieber eller noe. Og de var så høflige og søte, for de stilte seg lissom etter hverandre som om de sto i kø når jeg og Justin elsket. Også heiet de på meg. Jeg har blitt Facebook venn med flere av de allerede. BFF altså.

 

 

Etterpå lå vi flere sammen i sengen og det ble litt trangt så da måtte vi ligge oppå hverandre. Og, om noen hadde med seg både agurk og banan i senga, er jeg ikke sikker på for det var noe både i rompa og i «musa» mi på samme gang.

 

 

Etterpå kom det enda en kjekkas innom. De andre hadde sendt sms, lissom. Han sa han het Sheriff Woody, også hadde han helt lik stemme som Åsleik Engmark. Døds kul, asså.  Han var mye eldre enn de andre men han visste hva han gjorde. Oh my good sier jeg.

 

 

♥A