Stikkord

, , , , ,

Han ønsket meg velkommen og lurte på hvordan jeg fant ut av hvor han var?

Ok, tenkte jeg. Er vi på rolle spill nå?

Jeg forklarte at jeg hadde hørt om han via venninner. Og han syntes det var hyggelig og lurte på hva jeg ønsket meg. Jeg forklarte at jeg hadde lyst på «full pakke» om han hadde noe som het det. Og det, hadde han. Jeg la meg ned på sengen som var allerede gjort klar med håndklær og puter. Jeg ble beordret ned på magen og fikk en stor pute under magen. Slik at rompa stakk opp. Jeg lå veldig behagelig noe massøren spurte om jeg gjorde opp til flere ganger under seansen. Han lurte på om det var greit om han var naken han også. Men det var opp til meg om hvor intimt jeg ville ha det.

Jeg sa det var helt greit at han var naken. For jeg var jo det selv.

Han masserte meg «all over» og innimellom sveipte han over rumpeballene mine.

Han etter endt massasje på de ordinære plasser fikk rumpeballene en skikkelig god  massasje. Og denne gang var han mer nærgående over musa. Jeg merket meg at jeg spredte beina, for jeg ville ha mer. Han påpekte at jeg måtte ligge stille.

Etter en stund ble jeg beordret rundt på ryggen. Nå var det fronten som skulle masseres. Puppene ble massert, nedover magen og over musa. Jeg har nok en klassisk bolle mus noe massøren påpekte at den var myk og god. Ok, tenkte jeg. Han må jo ha sett masse mus før han så min. Noe han kunne bekrefte med et smil.

Han fortalte videre at nå skulle bollemusa mi bli massert fra ytterst til innerst. Og han ville at jeg skulle lukke øynene og bare nyte.

Jeg var i hans hule hånd. Og jeg ble massert og massert. Alle lepper fikk en god omgang. Samtidig som klitoris ble stimulert. Jeg var solgt X 3. Og plutselig kjente jeg noe kaldt og glatt som sakte gled inn. Jeg skvatt litt men det var utrolig deilig.  Der kom orgasme nummer 4.

Jeg var helt i himmelen.

Og det glatte kalde var skaftene på slikkepottene fra IKEA.

 

Utrolig hva som kan brukes. Det er en tynn og tykk modell og de passer i hvert sitt hull. OMG !!

Massøren tar visst oppdrag. Men bare jenter🙂

♥A