Etter at jeg hadde sløst bort hele søndagen på å sove, sove og sove så må jeg jo le når jeg tenker tilbake på lørdagen.

Vi hadde det veldig gøy selv om vi følte oss litt lurt. Noen av dere lesere har jo lurt på hvorfor vi ikke bare ble med på akten.

Nr 1: De sa ikke et ord til oss etter at de begynte å kline i bilen. Hadde de tatt på oss eller noe sånt slik at vi kunne skjønt at vi kunne være med på leken.

 

Nr 2: Vi var også litt over gjennomsnittet bedugget.

Nr 3: De sa ingenting til oss da vi kom hjem til dem. Også var de så raske. Klærne var av før vi hadde rukket å henge opp jakkene våre. Jeg hadde ikke rukket å ta av støvlettene mine engang ( ok, de er litt trange)

 

Nr 4: Også var det ikke plass til flere på stuebordet, heller. Men utsikten var jo fin og kjæresten fant jo klitorisen min, selv med trusa på.

Nr 5: Grunnen til at vi dro hjem så kjapt var jo at vi ble litt bekymret over hva som skulle skje videre. Neida, men hva skulle vi gjort? Buss paret var jo ny pult  og det rant jo nedover låret hennes. Det lå liksom i korta at vi burde gå.

Vi tenker på buss paret som oppvarmerband. Og da var det bare å komme seg hjem for å se hovedkonserten.

♥A