Vi satt der på bussen og nippet Cognac fra hvite plast beger. Paret som kom på bussen var et veldig hyggelig og festlig gift par som var noen år eldre enn oss og de så veldig pene og rene ut. Starten på historien.

Og det så ut til at de syntes vi var festlig å være sammen med også. Det var nemlig de som forslo at vi skulle ta en øl ute. Jeg kjente » at en ØL hadde schmakt godt nå».

Man mister jo helt herredømme over den hjerne halvdelen som normalt ville sagt    «Nei takk, tror jeg har fått nok allerede» så det ble øl og enda litt mer øl. Og det rare er jo det at det er helt umulig å snakke med folk  på diverse utesteder. Lydnivået er veldig høyt ( nå følte jeg meg gammel når jeg tenkte den tanken der) så det måtte jo komme det som kom. Buss paret forslo at vi skulle bli med dem hjem. Og den hjernehalvdelen som ville ha sagt » Nei, det er alt for sent vi burde gå hjem til oss selv » var også ute av funksjon. Så vi praiet en drosje. Og inne i drosja begynte paret å rå kline med hverandre. Vi satt litt lettere forfjamset og begynte å kline litt, kjæresten og jeg også. Turen i drosja tok ikke lang tid og da vi endelig kom frem til paret, (jeg vet jo hva de heter, men litt diskresjon har jeg) så fikk de nesten ikke låst opp døra for de var så opptatt med å kline med hverandre. Og inn i stua bar det, nei nei de bar ikke inn i stua. Men vi alle kom inn i stua så vrengte DE av seg tøyet. Det skal sies at kjæresten og jeg var ganske fulle men følelsen av at de ikke husket at vi var med dem hjem kom snikende. For du vet sånne sex scener fra amerikanske filmer hvor damene blir dyttet oppover veggen og stuebordet  blir ryddet for nips i en fei. Sånn var det.

Vi satt i sofaen og tafset litt på hverandre, kjæresten og jeg. Og de andre hadde seg på stuebordet foran oss !!!

Og etter en stund kom de liksom til seg selv og unnskyldte seg med at de ble så tent av at andre så på at de hadde sex.

Vi takket pent for forestillingen og kikket overrasket på klokken » neeei jøsshc, har klokka blitt shcåå mye» og kom oss ut. Og vi lo hele veien hjem, i drosja.

Men da vi kom hjem til oss selv var det vi som vrengte av oss tøyet og ryddet stue bordet i en fei.

♥A