I går, Lørdag var vi på familie besøk i Vestfold. Kjæresten og jeg bestemte oss for å ta Time ekspressen  frem og tilbake. Og siste bussen gikk 20.00 og vi satt der fine og fulle etter eks antall Cognac. Det kjæresten ikke visste, var at jeg hadde satt en kontakt annonse hvor ordlyden var ca slik: bla bla bla….vi skulle innover mot Oslo lørdag på time ekspressbuss linje 8 kl 20 fra Tbg og ønsket å treffe andre par for hygge og vin på byen. (Og jeg hadde selvsagt lagt igjen noen kjennetegn på oss).

Jeg var kjempe spent og det kilte i magen hver gang bussen stoppet og det  kom folk ombord på bussen.

 

Det kom et par ombord på bussen. Jeg så med engang at de lette etter noen. Vi satt litt langt bak og da hun oss, så jeg at hun kjente igjen beskrivelsen av oss. De satte seg i setet foran oss. Stakkars kjæresten visste ingenting. Vi hadde med «noe på innerlomma» og plast glass som vi nippet til. Jeg tok mot til meg og bød paret foran oss en liten en. Og de var ikke sene om å takke ja og slik brøt vi isen.

Fortsettelsen…..

♥A