Stikkord

, , ,

Var på kino i går med Kjæresten.

«Skyfall» James Bond

Det opplevde jeg noe spesielt men veldig pirrende.

Kinosalen var helt fullpakket. Og det var trangt om plassen.

Filmen var både spennende og action fylt. Kjæresten satt hele tiden med den ene hånden på låret mitt. Og han strøk meg oppover og nedover låret med lette strøk.

Så berørte han musa mi ved en tilfeldighet. Som selvsagt ikke var tilfeldig….

Jeg kjente at jeg fikk «grøssninger » av både filmen og hånden til kjæresten. Og plutselig kjente jeg noe som beveget seg på motsatt side, på armen min. Jeg snudde meg forsiktig og tenkte at vedkommende hadde kommet borti meg ved en tilfeldighet. Men da jeg forsiktig snudde hodet satt det en mann, litt yngre enn meg selv og så rett på filmen med et smil om munnen. Jeg latet som ingenting og så videre på filmen mens kjæresten strøk meg oppover på låret og litt til.

Og hver gang kjæresten kom langt opp på låret og lot hånden hvile på venusberget så kilte nabo gutten meg på armen. Jeg satt jo der og var kåt som…..

Flere bilder kom frem i hodet mitt:

Men jeg lot det bli med tankene og nøt oppmerksomheten og kjæresten fikk høste av hendelsen på kinoen. For vi rakk vel nesten ikke inn døra, før klærne fløy av….

Men uansett filmen er verdt å se. Bra film…..

♥A