Stikkord

,

Fikk en telefon av min niese. » Tante, du må komme på besøk jeg har en gave til deg»

Jeg er jo ikke sen om å komme på besøk. Kake, kaffe og gave. Jeg ilte….

Og gaven var: Kondomer og glide middel !!!

 

Jeg ble ganske overrasket for å si det mildt. Men historien er slik:

Niesen på 14 år hadde vært på seksualundervisning på skolen og de fikk utdelt kondomer og glide middel. Og som hun sa selv: » Jeg er jo bare 14 år og kondomene går ut på dato før jeg får lov til å bruke dem»

De hadde blitt opplært i å tre kondomer på peniser. Ikke ekte,nei….

 

Isopor penis. Jeg sa vel noe sånt som » Oj, da har du sikkert mer trening enn meg» Også sa ungen «Tante ? Du kan jo sikkert bestille isopor penis på nettet» Og jeg kikkert bort på kjæresten….

«Jeg har jo kjæresten min som jeg kan øve på»

Kniis kniiis…..

♥A