Stikkord

, , , , , , , , , ,

Innlegg nr 1  og innlegg nr 2

På rommet med de store vinduene hadde jo kjæresten og jeg allerede hatt oss en runde før vi fikk besøk. Madrassen, håndklærne, oljen, glide middelet og leketøyene lå klart. Og da vi kom inn på rommet og utsikten med rød oransje himmel lyste mot oss, brøt vi regel nr 1 med en gang, som var : Ingen klining. Det er ikke lett å ikke kline når man er tent. Så det ble det mye av. Sammen med suging, intim massasje, slikking og fingering. Men regel nr 2 som er: Ingen penetrering av penis og vagina, gjorde vi IKKE. Selv om det var nære på flere ganger.

Vi måtte putte en Grandiosa i oven. For vi ble skrubbsultne løpet av akten. Og den smakte helt himmelsk, tro det eller ei. En svært fornøyd kjæreste….og Anette og meg selv, avsluttet det hele kl 03. Og maken til kveld og natt. Dette skal vi absolutt gjøre igjen.

Jeg smiler for meg selv bare jeg tenker på gårsdagen.

♥A