Det ringte på døra og inn kom det ei ukjent jente.                                                (Innlegg nr 1 er HER )

Kjæresten løp ut på kjøkkenet og hentet sprudle vin og ønsket henne velkommen med en god klem og de typiske frasene: «Du fant frem?» » Var det vanskelig å følge veibeskrivelsen?» «Er det kaldt ute» osv. Innen hun rakk å svare hadde jeg kommet meg ut i gangen og ønsket henne velkommen. Hun presenterte seg som Anette. Praten gikk lett. Alt fra trafikk og fartsdumpere til USA`s presidentvalg mens vi drakk mer vin. Vi kom inn på at jeg blogger om sex. Og hun ville gjerne se bloggen og  vi satt der alle tre og kikket på bildene inne på bloggen. Og jeg syntes jo at alle bildene er pirrende men NÅ ble de veldig pirrende.

Det ble litt stille og kjæresten la hånden på låret mitt som stakk frem fra morgenkåpen. Og i det samme skled knuten opp og den ene puppen stakk ut. Han lot hånden sin berøre puppen og jeg kjente at ilingene kom ut til puppen og brystvorten struttet som om den skrek etter mer berøring. Anette som satt på den andre siden av meg så jo hva som skjedde og hun gjorde nøyaktig det samme. Hånden på låret mitt og berørte det andre brystet. Og nå syntes det at jeg var  naken også. Kjæresten forslo at vi skulle flytte på oss, til rommet med store vinduer

Continued….

♥A