Uff, jeg måtte jobbe i går, på en lørdag!! Skjer saker og ting på jobb om dagen så her måtte alle trå til, selv jeg.

Kjæresten hadde noen ærend i byen,  så vi kysset farvel og dro hvert til vårt.

Jeg merket meg at han var svært hemmelighetsfull. Og han sendte en tekst melding   til meg i løpet  av dagen:

«Du burde glede deg til du kommer hjem!!»

Jeg kjente at det sitret flere steder i kroppen. Bak i nakken, tinningen og i underlivet. Joda, jeg kjente at jeg gledet meg til å komme hjem.

Timene gikk fort og da jeg endelig sto foran døra hjemme så jeg at alle gardinene var trukket for. Jeg smilte for meg selv for jeg visste hva det betydde.

Og i det jeg kom inn døra fikk jeg et glass med sprudlende vin i hånden av kjæresten sammen med et kyss.

Også merket jeg meg at det sto flere tomme glass på benken og han så at jeg så og sa, at det kanskje ville komme flere på besøk i kveld.

Vi gjorde våre vanlige ting, naken, dusj, spise og en slikke runde.

«Guuuud så deilig » Å bare ligge der og bli slikket og slikket på,  det er bare en nytelse. Og bli klitoris sugd er også en himmeltur uten like.

Plutselig fikk kjæresten en tekstmld. Og han spratt opp som en jojo. Veldig ulikt han igrunn. Men det viste seg at det var noen på vei til oss som ville si i fra at vedkommende var der om 5 minutter.

Og ca 7 minutter senere ringte det på døren. Kjæresten hadde da tatt på bukse mens jeg satt i sofaen med morgenkåpen og var i grunn veldig spent.

Fortsettelsen……….

♥A