Har en historie som jeg har fortalt ofte.

Har ei venninne som er litt……vil ikke si dum. Men har kanskje ikke fulgt helt med i tiden.

For en del år siden så fikk hun seg kjæreste og vi ble ikke overrasket over det. For hun er ei flott jente og guttene «fløy» etter henne til stadighet.

Og alt så til å være i skjønneste orden.

På en jentefest så måtte jeg jo spørre hvordan det sto til med forholdet og dets følger. Sex og sånn…

Og nå kommer det artige,  for hun er veldig rett frem, ganske naiv og bruker mye armer og bein når hun forteller.  (Jeg forteller fritt fra hvordan JEG husket historien)

«Her om dagen vettu, så skulle jeg hente Lars på treninga. Og jeg ventet ute i bilen og plutselig så vinket han meg inn. For det var bare Lars igjen i garderoben. Alle de andre hadde dratt hjem. (kniiiis) Jeg satt på benken i garderoben og Lars gikk i dusjen og plutselig kom han helt naken ut i garderoben igjen. Mens jeg satt der!! Han prøvde ikke å skjule tissen engang»

Vi andre på festen ble litt overrasket over at hun ikke hadde sett han naken enda. Og det viste seg at det var første gang hun hadde sett han i nettoen.

Og da ble jo teamet kjapt penset over til sex, selvsagt.

» Lars overnattet en gang hos meg også kysset vi masse og ( kniiis, kniiis) plutselig sa han : Jeg kommer, jeg kommer. Men da begynte jeg å le for han hadde jo vært her hele tiden. Så jeg fikk skikkelig latterkrampe. Og Lars var helt rød og svett i ansiktet. » 

Vi var jo alle enige om det var sex, de hadde hatt.  Og jeg tror hun ble litt overrasket selv, at DET var sex. Hun ble nok litt skuffet. Det skal sies at hun var over 20 år. De er sammen enda og jeg har spurt henne hvordan det står til med sex livet. Og hun svarte rett ut

» Du skjønner det, at jeg syntes ikke særlig om sex jeg, for jeg syntes det er kjedelig. Så det blir ikke mye sex hjemme hos oss. Lars er ikke så glad i sex han heller»

♥A