Stikkord

, , ,

I går skulle kjæresten vise meg en film som han hadde funnet på wide world web. Og det var innenfor sjanger «heftig sex mellom to jenter og en gutt».

http://www.tube8.com/hardcore/greatest-treesome-ever/38424/

Og det var heftig saker og han satt der fornøyd og jeg så at han flyttet litt på seg til stadighet.

Jeg la hånden min over kulen på buksa hans. Og han var ikke sen om å dra av seg «benklærna». Og mens vi så på filmen og selvsagt kommenterte litt frem og tilbake i hans favør fikk han seg en god utløsning takket være meg og litt hjelp fra filmen.

Og jeg regnet med at da vi hoppet til sengs så var det min tur å få meg en tur. Jeg ble jo  kåt av å se jentene og kjæresten min, nei mannen på filmen jeg også.

Men jaggu fikk jeg et kyss på munnen og god natt !!!

WTF !!!!!
Dårlig gjort, jeg ble litt sur igrunn.

Men jeg har jo to hender jeg også.

♥A