Sex med en fremmed…

Her skal du få høre:

Midt på natten kjenner en hånd som tar meg forsiktig på skulderen. Jeg sover og skvetter litt til. Og skal akkurat til å spørre hva det er?

» Hyssssj » hvisker en stemme inn i øret mitt. » Vær stille så du ikke vekker kjæresten din» Og i det samme så stikker vedkommende en hånd mellom beina mine. Det pirrer meg veldig for han er veldig forsiktig. Sikkert fordi jeg er forsatt litt søvndruknet. Han ligger tett inntil meg og klemmer brystene mine mens den ene hånden erter klitoris. Samtidig hvisker han at han er skikkelig kåt. Men det kjente jeg med  det samme han kom inntil meg for pikken tok mer plass en den behøvde.

Han hvisker om jeg greier å være stille slik at ikke kjæresten min våkner. Jeg hvisker bekreftende tilbake og legger til at kjæresten sover tungt.

Nå er har han blitt mer grådig. Han har en øreflipp i munnen, en hånd på puppene og den andre hånden sklir frem og tilbake fra klitoris til anus. Vi ligger i skje.

Han hører på min pust at jeg er kåt. Jeg puster tungt og kommer med små pip.

Leppene hans slipper øreflippen og legger til et deilig » hyssj» inni øregangen. Jeg kjenner at han har lange fingre. I det han stikker fingeren inn i musa greier han å ha tommelen på klitten og lillefinger på det bakre hullet. Lillefinger er som en pirrende liten stav som erter, mens langefinger borer seg innover og treffer rett på de rette punktene. Jeg er jo helt i ekstase. Og jeg hvisker » mer, mer» . Han skjønner at han må aksjonere nå, før han blir oppdaget. Han reiser seg halvveis opp og legger et vennskapelig trykk på korsryggen min og holder meg nede mens han heiser opp rompa mi. Og i det samme presser han inn kuken i en kliss våt fitte. Jeg borer hodet ned i puta og kjenner at orgasmen kommer skyllende. Og jeg kjenner at musklene i musa melker kuken og samtidig fyller han opp med sine safter.

Han trakk seg ut og forsvant ut av døra. Jeg ble liggende igjen å kjenne på kriblingen i underlivet. Plutselig kom kjæresten inn døra, han hadde vært på toalettet. Han kysser meg på halsen og kryper under dyna igjen. Jeg hvisker ut i rommet » Takk fremmede»

Og jeg sovnet som en stein igjen.

♥A