Jeg syntes det er pirrende med sex hvor folk ser eller kan oppdage det. Gleder meg allerede til sommeren. Hvor turen går til flere «naken» streder og ikke offisielle «naken» streder.

For ikke så mange uker siden var vi på besøk hos foreldrene til kjæresten. Og da natten kom snikende og kjærestens hender fjærlett strøk over ryggen min var jeg ikke sen om å spre beina.

Han dukket ned under dyna og jeg måtte bite meg i leppa for å ikke lage for mye lyd. Han er fantastisk god med både tunge og fingrene sine. Jeg bare nyter og sier «MER…..MER » med en hes viskende stemme. Og han vet å gi mer. I det ene øyeblikket er han den sensuelle og forførende og i neste er han rå som bare tar for seg.

Og han vet at jeg elsker å bli tatt bakfra og det vet jeg at jeg blir om jeg ber om det. Men det kan bli litt høylydt og vi var jo tross alt på besøk.

Men etter en stund kunne verken kjæresten eller jeg dy oss. Det ble «doggystyle».

(bildet har jeg lånt av et vennepar av oss, sorry Rune og Anita)

Om noen lurer så er pute foran ansiktet ganske lyd dempende. Men stakkars han som sto bak og kjørte showet. Han hadde jo ikke pute.

Men vi lot det stå til…..

Vi var på besøk i flere dager og raidet foreldrene hans for (mat) olje og håndklær.

For det ble flere netter med sex i alle kategorier. Og jeg smiler for meg selv for vi tok den virkelig ut. Du vet sånne flere timers seanser.

♥A