Stikkord

, , ,

Merker at når vi bruker glide middel så har vi enda bedre sex.

Ikke blir vi såre og det er faktisk sexy når hånden hans «sklir» frem og tilbake gjennom sprekken min.

Hånden er i det ene øyeblikket ved klitoris og neste øyeblikk bak ved anus.

Jeg har merket meg spesielt når jeg koser med staken til kjæresten, (med en god dose med glide middel)

at han kommer i en helt spesiell orgasme himmel.

Og bevegelsene jeg bruker er som om han penetrerer i en aldeles deilig trang fitte. Forhuden er trukket tilbake

og jeg holder rundt med begge hender og bytter på hvilken hånde jeg har øverst. Noen ganger gir jeg han den følelsen at selve penetreringen er uendelig lang. For jeg skifter hånd slik at han kommer aldri til » bunns» og plutselig lar jeg staken presse seg igjennom. Hånden min vel og merke med masse glide middel.

Kjæresten er i ekstase……

Skulle hatt bilde her nå men jeg skal prøve å vise hva jeg mener med en bilde serie en annen gang.

♥A